itstartsnow

Alla inlägg under september 2014

Av Ingen Alls - 6 september 2014 18:21

Så himla trött. All min energi är slut, i både kropp & knopp. Vill sova, men klockan är bara strax efter 18. Jacob jobbar och jag borde diska. Är helt slut i rygg och höfter, vet inte hur jag ska orka ställa mig och ta tag i köket nu. Känns som att jag inte sovit på flera dygn och att mitt huvud blivit dunkat i en vägg några gånger. Usch.
Ikväll blir en lugn kväll (som vanligt), framför tv:n med förhoppningsvis åtminstone en myssugen katt.

Av Ingen Alls - 2 september 2014 17:24

Välkommen foglossning! Jag önskar jag kunde säga att du var önskad.

Att gå, har varit ett helvete i dag. Att stå och sitta, inte heller någon hit. Så i stort sett, har jag spenderat min dag i sängen med Idol och filmen "Safe Haven". En sevärd perfekt film att kolla på en dag som denna.

Nu ska jag äntligen få träffa en väldigt saknad vän. Toppen avslut på denna dag, innan det blir en myskväll framför tv:n med min älskling.

Av Ingen Alls - 1 september 2014 14:03

Jag är inte allt för bra på att skriva inlägg, nu för tiden.
Men livet rullar på, magen växer och på Torsdag börjar jag en sysselsättning kallad UNO. Det ska bli spännande!

Jag har inte följt mitt program så jättebra på sista tiden, vilket jag märker av i mitt beteende. Det är väl dags att sätta sig ner och skriva lite. Vi får väl se om det blir något av med det idag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards