itstartsnow

Alla inlägg under december 2014

Av Ingen Alls - 13 december 2014 14:57

   

Det känns lite tungt just nu. Moster Sussanne var nyss här, och vi pratade om katterna. Att Lillen och Efina inte alls går ihop, eftersom Efina bara attackerar Lillen. Vi tog också upp skräcksenariumet om Efina inte skulle vara snäll mot Nikita, när hon kommer. Då måste vi ju göra oss av med henne. Eller om det aldrig löser sig mellan Lillen och Efina, så blir det Efina som får ryka, eftersom det är henne det är "fel" på. 

   Katten är ju traumatiserad sen tidigare, och är lite skum i beteendet. Men hon är fortfarande min prinsessa. Men eftersom Efina är över 8 år, och fått flytta en hel del, känns det inte bra att sälja henne, med risk för att hon slutar upp som en vandringspokal. Usch, det är så synd om henne. 

   Jag vill inget annat än att ge henne all min kärlek och låta henne åldras med oss och bli gammal, men med tanke på hur det är nu, är jag rädd för att det inte är möjligt. Och det sista jag vill, är att ta bort henne. Bara tanken får mina ögon att vattnas. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards