itstartsnow

Direktlänk till inlägg 2 februari 2015

Utmattad

Av Ingen Alls - 2 februari 2015 01:30

Min lilla trollunge. Tänk om du kunde sova såhär djupt på natten, istället för på förmiddagen, då jag inte kan sova. Nej nu vill du bara äta, natten lång.

Jag är så fruktansvärt trött. Har inte sovit ordentligt sen i måndags. Är helt slut. Imorgon är det vi som köper en bröstpump, så jag inte är den enda som kan mata.

Imorgon ska vi också tillbaka till BB, för undersökning av Nikita. Vet inte hur jag ska orka det, eller hur vi ens ska lyckas komma dit i tid. Känns ju som att det vore typiskt att Nikita skulle vilja ha mat, precis innan man ska åka.

Nåja, nu är jag redan flera timmar fram och spånar.
Nu ska vi se om bebis vill sova eller hålla mig vaken i några timmar till.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingen Alls - 15 mars 2015 21:49


Igår var en bra dag. Iof är de flesta dagar bra, men igår var någonting lite extra. Superkul att Josefine och hennes två tjejer, kom på besök! Det är verkligen något jag uppskattar, när jag får träffa mig familj från Enköping.    Det var dessutom ...

Av Ingen Alls - 12 mars 2015 19:06

Det händer och har hänt så mycket. Fått barn, planerar dop m.m. Många stora händelser på kort tid, vilket gör det extra påtagligt att vissa personer saknas. Stora personer i mitt liv, som av en eller annan anledning inte finns, eller kommer finnas me...

Av Ingen Alls - 10 mars 2015 22:55

Trots det blåsiga, halvtråkiga vädret, har set varit en bra dag. Efter att Jacob tagit sig till plugget, somnade Nikita i mitt knä, och jag kunde kolla på en film. Sen hann jag dra på mig lite spackel i ansiktet och äta lunch i lugn och ro, innan...

Av Ingen Alls - 8 februari 2015 09:12


Nikita ville inte att jag skulle sova i natt. Var så trött, ledsen och irriterad, så självklart höjdes rösten till Jacob. Det är svårt att vara glad och trevlig, när man är så trött att man nästan somnar sittandes. Sitter för tillfället och funde...

Av Ingen Alls - 30 januari 2015 02:18


Klockan är strax efter 02 på natten och här sitter jag på BB, klarvaken. Nikita är nu ca 1 1/2 dygn gammal och allt går jättebra. Imorgon (idag) åker vi äntligen hem. Ska bli så skönt att få träffa katterna igen och att få vara i sitt eget hem, där ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards