itstartsnow

Direktlänk till inlägg 12 juli 2014

Vårat liv, vårat beslut

Av Ingen Alls - 12 juli 2014 12:41

Detta är vårat val. Jag och Jacob var eniga om att behålla barnet och det kändes helt rätt från början.

Jag vet mycket väl att det finns personer som tycker vi gör fel i att behålla det. Vissa är tysta om sina tankar och vissa tar sig rätten att yttra sig hej vilt.

Hur som helst så är vi lyckliga över den vändning livet kommer att göra, och dumma kommentarer kommer inte att få oss att ändra oss.

De som är emot vårat beslut, får mer än gärna hålla det för sig själv. Glädjedödare är alltid oönskade. Och ni som nu anser er ha rätt att yttra er kring vårat beslut, jag ber er att om ett halvår, kolla min nyfödda bebis i ögonen och önska att den aldrig blev till. Önska livet ur mitt barn.

För både jag och Jacob är fullt medvetna om vår situation och att omständigheterna kunde ha varit bättre. Vi behöver inte bli påminda om det. Istället väljer i alla fall jag, att omge mig kring personer som är glada för vår skull och tycker att det ska bli spännande med ett barn.


 
 
Ingen bild

Moster Sussanne

12 juli 2014 13:09

Ni två har skapat ett litet mirakel och det är det bästa som kan hända i ett liv. Vet att ert lilla knyte kommer att få det så bra. Både Jalle och Du har hjärtat på rätta stället. Ta bort alla negativa personer, dom behöver ni inte alls engagera er i. Umgås bara med dom som tror på er och kan ge feedback. Jag tror på er och vet att ni kommer fixa detta. Stro KRAM till er alla TRE <3

Ingen Alls

12 juli 2014 15:06

Tack så mycket moster!! Det värmer så mycket att höra

 
Ingen bild

Ami

12 juli 2014 17:15

Dom idioterna som tar sig rätten att yttra sig så fucking dum, ett råd HÄNG ER ! Varför tror folk att dom har rätt att kasta ut sig dumma kommentarer om andras liv. Fucking glädjedödare ! Vem kan hata mot något så vacker. Fuck'em all Nina. Deras jävla tänk, vem fan bryr sig om det. Horungar

Jag är så glad för er skull ! Du kommer bli världens bästa mamma för su vet precis hur man inte ska vara! Önskar som så många andra gånger att vi kunde byta kropp så jag fick skälla ut dom på mitt sätt, kanske inte set bästa men fan vad förbannad jag blir när någon försöker förstöra för dig.. Det här kommer gå bra ! Älskar dig och jag finns här för dig ✌️❤️

Ingen Alls

12 juli 2014 17:47

Hahaha du knäcker :*
Älskar dig min fina vän??

 
Ingen bild

en gammal vän

12 juli 2014 17:38

Jag tror stenhårt på er, jag känner inte din pojkvän men vet att du har ett väldans krut, och då antar jag att han också har det, ni kommer klara de galant & jag önskar er all lycka i framtiden Nina!

Ingen Alls

12 juli 2014 17:48

Tack så mycket, vem du nu är! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingen Alls - 15 mars 2015 21:49


Igår var en bra dag. Iof är de flesta dagar bra, men igår var någonting lite extra. Superkul att Josefine och hennes två tjejer, kom på besök! Det är verkligen något jag uppskattar, när jag får träffa mig familj från Enköping.    Det var dessutom ...

Av Ingen Alls - 12 mars 2015 19:06

Det händer och har hänt så mycket. Fått barn, planerar dop m.m. Många stora händelser på kort tid, vilket gör det extra påtagligt att vissa personer saknas. Stora personer i mitt liv, som av en eller annan anledning inte finns, eller kommer finnas me...

Av Ingen Alls - 10 mars 2015 22:55

Trots det blåsiga, halvtråkiga vädret, har set varit en bra dag. Efter att Jacob tagit sig till plugget, somnade Nikita i mitt knä, och jag kunde kolla på en film. Sen hann jag dra på mig lite spackel i ansiktet och äta lunch i lugn och ro, innan...

Av Ingen Alls - 8 februari 2015 09:12


Nikita ville inte att jag skulle sova i natt. Var så trött, ledsen och irriterad, så självklart höjdes rösten till Jacob. Det är svårt att vara glad och trevlig, när man är så trött att man nästan somnar sittandes. Sitter för tillfället och funde...

Av Ingen Alls - 2 februari 2015 01:30


Min lilla trollunge. Tänk om du kunde sova såhär djupt på natten, istället för på förmiddagen, då jag inte kan sova. Nej nu vill du bara äta, natten lång. Jag är så fruktansvärt trött. Har inte sovit ordentligt sen i måndags. Är helt slut. Imorgo...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards